Please don't adblock plus me bro

Search:

Type: Posts; User: Letch77

Page 1 of 12 1 2 3 4

Search: Search took 0.50 seconds.

  1. Replies
    20
    Views
    278

    AMEN to that!!!!

    AMEN to that!!!!
  2. Does anyone in the FCB collecting world use these...

    Does anyone in the FCB collecting world use these terms? Sounds like made-up BS to boost his own ego...toot his own horn...stroke his own shaft.
  3. Replies
    48
    Views
    1,127

    Sooo...is there a related story to that other...

    Sooo...is there a related story to that other forum that has a similar look to FCB, but has orange as a primary color? When/why/how did it spawn?
  4. Replies
    8
    Views
    407

    If the buyers decide to rip these boxes,...

    If the buyers decide to rip these boxes, hopefully they'll video it for all of us to watch! Card voyeurs forever!!!
  5. Ugh...is the season over yet? (Royals)

    Ugh...is the season over yet? (Royals)
  6. Replies
    10
    Views
    305

    Those people receive neutral feedback and/or 1...

    Those people receive neutral feedback and/or 1 star for the shipping cost category.
    Hmmm...I wonder if you can file a claim with ebay and receive a partial refund for unreasonable shipping costs. ...
  7. Replies
    3
    Views
    211

    WTB Welcome to the forums! Rock Chalk! There are...

    Welcome to the forums! Rock Chalk!

    There are a few Ozzie collectors around here who may be able to help you fill in your list.
  8. Replies
    393
    Views
    42,913

    Are BGS slabs wider than PSA slabs? If so, by...

    Are BGS slabs wider than PSA slabs? If so, by how much?
  9. Replies
    12
    Views
    504

    Ouch...I'll bet you could get at least $70 for it...

    Ouch...I'll bet you could get at least $70 for it now! :benson:
  10. Replies
    294
    Views
    24,428

    Rock and/OR roll, Jeff. :lol: Man, not a single...

    Rock and/OR roll, Jeff. :lol:
    Man, not a single Frank Thomas out of that box? You got robbed!
  11. Replies
    12
    Views
    462

    It never once occurred to me that they cut the...

    It never once occurred to me that they cut the card saver to get the card out of it!
  12. Replies
    5
    Views
    270

    Haha! Strong edit!

    Haha! Strong edit!
  13. Replies
    5
    Views
    270

    I wonder where all of the "legalize PED" fans...

    I wonder where all of the "legalize PED" fans stand on this issue.

    There's a guy on my local sports radio who feels that PEDs shouldn't be banned in pro sports because it would make the sport...
  14. Replies
    12
    Views
    462

    Do you put each card in a penny sleeve and THEN...

    Do you put each card in a penny sleeve and THEN the Card Saver?
  15. Replies
    12
    Views
    462

    Just wondering...do they send your Card Savers...

    Just wondering...do they send your Card Savers back to you with the slabbed card?
  16. Replies
    3
    Views
    197

    I thought about being the highest bidder just so...

    I thought about being the highest bidder just so I could open a case for fraud after receiving the card and then probably keep it since he would have to pay for the return shipping. :lol:
  17. Replies
    3
    Views
    197

    SCAM Warning Thread

    I've been looking at some 1990 Topps Tiffany cards on eBay and, as many of you know, the 1990 edition is easily identifiable in pics/scans because the Tiffany cards don't have the print run...
  18. LOL...that's awesome! I love that excitement!

    LOL...that's awesome! I love that excitement!
  19. Replies
    1,385
    Views
    95,080

    Ahhhhh...that mirror gold. I'm jealous! (Is the...

    Ahhhhh...that mirror gold. I'm jealous! (Is the other a mirror blue?)
  20. Replies
    9
    Views
    337

    FS I'd go with Cliff Floyd. There's no tall letter...

    I'd go with Cliff Floyd. There's no tall letter after the "F" in Figgins that would warrant the high curl. Plus, there's a dot on the first name...also wouldn't exist in "Chone".
  21. A re-pack perhaps?

    A re-pack perhaps?
  22. This irritates me. They took a relic (the...

    This irritates me. They took a relic (the baseball) with an iconic signature on it and cut it up to glue a piece into a cheap-looking card. Stupid! That would be like cutting up the Wright...
  23. Replies
    20,743
    Views
    1,647,232

    [QUOTE=ThoseBackPages;2520363]yep, the subject on...

    [QUOTE=ThoseBackPages;2520363]yep, the subject on the card begins to (or has totally) turn green

    90s Chrome cards are notorious for it it seems[QUOTE]

    It'd be interesting to see what PSA grade...
  24. Replies
    16
    Views
    643

    Welcome! Hope you enjoy the forums here at FCB! ...

    Welcome! Hope you enjoy the forums here at FCB! (I got it right this time, cgilmo!) :lol:
  25. Replies
    47
    Views
    2,282

    Ugh, the thought that my money went to buy Yankee...

    Ugh, the thought that my money went to buy Yankee stuff...��
Results 1 to 25 of 288
Page 1 of 12 1 2 3 4