Please don't adblock plus me bro

User Tag List

Page 9 of 14 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 121 to 135 of 198

Thread: NiGhT cReW ~ jUlY 2018 - fCb BbQ eDiTiOn...

  1. #121
    Senior Member death2redemptions's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Carolina on the Southern side
    Posts
    10,345
     ddavisaz
    Mentioned
    116 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by notjomommasclint View Post
    LMAO..

    went to an in laws family party and they asked me if ive ever done drugs during a drinking game i told them i tried bath salts once. i didnt get high but i smelt amazing.. heres a list of the people who laughed

    - me
    - also me

    tobacco is a wicked *****.
    LOL, omg this reminds me of the time when I was attending an AA meeting and this one guy was speaking, he told us he was on the verge of relapse because he found out his 14 year old daughter was buying a bunch of bath salts and hiding them in the bathroom. This was back when the media was first catching wind of bath salts cuz some guy chewed up another dudes face but a lot of people still didn't quite understand that the drug known as "bath salts" weren't the actual salts you pour in the tub when taking taking a bath. Back during this time when the guy was speaking I had actually used the drug known as bath salts on numerous occasions and I wasn't going to say anything (not supposed to interrupt the person who is talking in AA meetings) but the speaker was breaking down and crying so I raised my hand and was like "hey dude, it's okay...people aren't getting high on that stuff that makes you smell good after a bath. Your daughter isn't getting high and if she's actually trying to use that stuff to get high, she's not a drug user, maybe an idiot, but not a user".
    Look, I'm gonna be honest with you. I really need a job. And I will take any position, as long as it doesn't involve having sex with old ladies for money or bear traps. Those are my two bugaboos. While mulling over my resume feel free to check out my baseball card collection, it's small and simple, kinda like me - >>>>> http://s822.photobucket.com/user/JDf...ds%20n%20stuff


  2. #122
    Senior Member JVHaste's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,789
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Did someone say bath salts?


  3. #123
    Senior Member Super Mario's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Mushroom Kingdom
    Posts
    17,352
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Back to work from vacation tonight for me. Lame.

    Iím so happy Yadier Molina was named to the All Star Game. It was a travesty he wasnít originally named. Heís having a better season than every catcher in the NL, and he missed a month. Dave Roberts is a clown donít not naming him as a reserve.





    Resident Yadier Molina, and Pro Wrestling super fan.

  4. #124
    Senior Member Super Mario's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Mushroom Kingdom
    Posts
    17,352
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_4669.JPG 
Views:	7 
Size:	490.2 KB 
ID:	81142


    Sent from my iPhone using Freedom Card Board mobile app





    Resident Yadier Molina, and Pro Wrestling super fan.

  5. #125
    Senior Member JVHaste's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,789
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeah he was worth it for sure..... playing on an elite level for years and years and years.

    Check out me having fun with a spammer. . .

    http://www.freedomcardboard.com/foru...chain-Director funny, the only one spamming that thread is that @JVHaste asshat.

  6. #126
    Senior Member JVHaste's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,789
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    btw, did you hear that DC wants to fight Shogun before fighting Brock? That would be awesome.

  7. #127
    Senior Member Super Mario's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Mushroom Kingdom
    Posts
    17,352
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JVHaste View Post
    btw, did you hear that DC wants to fight Shogun before fighting Brock? That would be awesome.
    I heard he wants to go down to 205, but not Shogun specifically. I think that would be awesome.

    Hopefully Shogun wins his upcoming fight and they can make this happen.

    I think itís a terrible idea for DC to risk a possible loss before fighting Brock, but I would clearly want to see Shogun win that fight if it were to happen. Heís my favorite fighter ever, and to see him get that title back would be amazing.





    Resident Yadier Molina, and Pro Wrestling super fan.

  8. #128
    Senior Member JVHaste's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,789
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    I think the point of him fighting before Brock is he doesn't trust that Brock can clear the 6 month clean test window... and DC is almost 40 and only wants a couple more fights. I would like to see Shogun win back the title, then maybe fight some other old school guy like Liddell. I mean fck it, the matchmaking is random these days so you might as well just make the cool fights people want to see.

  9. #129
    Senior Member Super Mario's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Mushroom Kingdom
    Posts
    17,352
    Mentioned
    130 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JVHaste View Post
    I think the point of him fighting before Brock is he doesn't trust that Brock can clear the 6 month clean test window... and DC is almost 40 and only wants a couple more fights. I would like to see Shogun win back the title, then maybe fight some other old school guy like Liddell. I mean fck it, the matchmaking is random these days so you might as well just make the cool fights people want to see.
    I think Brock will be alright.

    Cormier said his hard deadline for retirement is March, so yeah, I get him wanting to fight more then once in that time period.





    Resident Yadier Molina, and Pro Wrestling super fan.

  10. #130
    Senior Member JVHaste's Avatar
    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    1,789
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JVHaste View Post

    Check out me having fun with a spammer. . .

    Ok so the thread was blocked so I will post here. I said that MaryJanet is an anagram for "a jam entry" which I then explained was also my favorite type of entry. Some of us want to skip the romance!!!


  11. #131
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Eastern North Carolina
    Posts
    7,820
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Soooooooooo.......this happened to me last night.....

    Sent from my SM-G930R4 using Tapatalk
    I collect lots of things. Things that catch my eye. If you got what I need, please let me know

  12. #132
    Senior Member death2redemptions's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Carolina on the Southern side
    Posts
    10,345
     ddavisaz
    Mentioned
    116 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by JVHaste View Post
    Did someone say bath salts?

    From here on out whenever somebody hears the words "bath salts" uttered, the first thing that comes to mind won't be those fun loving, sweet smelling salts you relax in while playing with your rubber ducky in the tub...nope, it will be that crazy drug that makes you want to eat people and ultimately lead to the zombie apocalypse. Sort of like the word "facial"...seriously guys, you know what first cums to mind and if you claim it doesn't then you're a liar. One of the most horrifying experiences in my life was when I was visiting family in Indiana and I overheard my mother say while talking to her sister, "Owwww, I LOVE a good facial...it feels SO nice". It wasn't so much what she said (well kinda) but *how* she said it with such enthusiasm. Obviously she was was talking about the beauty treatment...well, at least I hope to God she was. Sometimes in nightmares I'd continue to hear that statement repeated in a loop over and over and over again...

    Quote Originally Posted by JVHaste View Post
    Ok so the thread was blocked so I will post here. I said that MaryJanet is an anagram for "a jam entry" which I then explained was also my favorite type of entry. Some of us want to skip the romance!!!

    Dude, I didn't even know they blocked threads on here! Only you JVHaste, only you...

    I do applaud you for dropping that funny line as I share similar sentiments
    Look, I'm gonna be honest with you. I really need a job. And I will take any position, as long as it doesn't involve having sex with old ladies for money or bear traps. Those are my two bugaboos. While mulling over my resume feel free to check out my baseball card collection, it's small and simple, kinda like me - >>>>> http://s822.photobucket.com/user/JDf...ds%20n%20stuff


  13. #133
    Senior Member death2redemptions's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Carolina on the Southern side
    Posts
    10,345
     ddavisaz
    Mentioned
    116 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by blanning71 View Post
    Soooooooooo.......this happened to me last night.....

    Sent from my SM-G930R4 using Tapatalk




    I dub thee "the puilout king of FCB"



    You pulled out a good one indeed....
    Look, I'm gonna be honest with you. I really need a job. And I will take any position, as long as it doesn't involve having sex with old ladies for money or bear traps. Those are my two bugaboos. While mulling over my resume feel free to check out my baseball card collection, it's small and simple, kinda like me - >>>>> http://s822.photobucket.com/user/JDf...ds%20n%20stuff


  14. #134
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Eastern North Carolina
    Posts
    7,820
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LOL. Is that pic of them real? Thats some funny shiiiiit right there!
    I collect lots of things. Things that catch my eye. If you got what I need, please let me know

  15. #135
    Senior Member death2redemptions's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Location
    The Carolina on the Southern side
    Posts
    10,345
     ddavisaz
    Mentioned
    116 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by blanning71 View Post
    LOL. Is that pic of them real? Thats some funny shiiiiit right there!
    Yeah, it was actually taken preseason I believe. I found it on mlb.com
    Look, I'm gonna be honest with you. I really need a job. And I will take any position, as long as it doesn't involve having sex with old ladies for money or bear traps. Those are my two bugaboos. While mulling over my resume feel free to check out my baseball card collection, it's small and simple, kinda like me - >>>>> http://s822.photobucket.com/user/JDf...ds%20n%20stuff


Page 9 of 14 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •