Search:

Type: Posts; User: death2redemptions

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    147
    Views
    2,667

    If it's tea you're after....go pick up some...

    If it's tea you're after....go pick up some kratom while it's still legal! It tastes like dog $hit but totally worth it
  2. Replies
    147
    Views
    2,667

    Acuna was benched for admiring what he thought...

    Acuna was benched for admiring what he thought was a home run but fell short. Had he been hustling he could have been on third, instead it was just a lazy single. Then he got caught stealing.
    ...
  3. They've been great these last couple games...

    They've been great these last couple games against a great offensive team. I really hope they continue to do so from here on out.

    Probably needed time to get adjusted to a new environment...going...
  4. Ortega with the super clutch grand slam in the...

    Ortega with the super clutch grand slam in the 6th to put the Braves on top!!!
  5. Yeah, amazed we pulled this one off!

    Yeah, amazed we pulled this one off!
  6. Hey, hey, hey....the double D's caught some wood...

    Hey, hey, hey....the double D's caught some wood and balls went flying in the 6th...that is, Donaldson and Duvall.

    4-2 Braves






    But don't get too excited because our relief pitchers...
  7. I know he's killing it right now, setting all...

    I know he's killing it right now, setting all sorts of random HR records and Reds fans are probably calling him the next Babe Ruth but my only question is.....how long before the majority of baseball...
  8. I'm kinda like him in the sense that I feel like...

    I'm kinda like him in the sense that I feel like I "NEED TO" (It's actually more OCD for me) sort all of my cards from the very moment the first pack of a box/box of the case is opened. Like I said,...
  9. Have autos continued to increase in price???

    Have autos continued to increase in price???
  10. Replies
    17
    Views
    338

    They had a Don't Do Drugs parallel?!? L-O-L, I...

    They had a Don't Do Drugs parallel?!? L-O-L, I gotta get me some of that! What about a Nancy Reagan Just Say No glow in the dark parallel card?? Those would have been a hit with the kids back in the...
  11. LOLOLOLOL! Haha, I don't know why I never...

    LOLOLOLOL! Haha, I don't know why I never connected Hyun-Jin Ryu with Ryu from Street Fighter before...I played that game so damn much that I really should have by now.

    If the two of them win Cy...
  12. Replies
    161
    Views
    7,712

    Well, it looks like Tatis is out of the NL ROY...

    Well, it looks like Tatis is out of the NL ROY conversations....and not just because Alonso tied the NL rookie HR record and will set a new one any day now....but because is he is likely done for the...
  13. Yes, it's year of the swat "Verlander's juiced...

    Yes, it's year of the swat "Verlander's juiced ball theory era"

    I'll meet you half way and say 35 HR is required for smash bro title....40 HR gives you the elite title of swat bro aka "Whoooaa...
  14. Had to have been during the steroid era...

    Had to have been during the steroid era...
  15. Replies
    17
    Views
    338

    Stadium Club minis would not be outside the realm...

    Stadium Club minis would not be outside the realm of thinking for a Topps online-only exclusive product which would mean mini parallels of all or some of the parallels.
  16. Fake news is whatever you choose not to believe....

    Fake news is whatever you choose not to believe. Nah, this right here is a straight up conspiracy! I'm sure Obama and the serial killer Clintons had something to do with this. Dem commie liberals are...
  17. Replies
    147
    Views
    2,667

    ZZZZZZzzzzzzzzzziiiingggggg!

    ZZZZZZzzzzzzzzzziiiingggggg!
  18. Replies
    147
    Views
    2,667

    I'm sexually attracted to all pokemon, on or off...

    I'm sexually attracted to all pokemon, on or off meds, sober or intoxicated. There is actually a psychiatric terminology for it...pokephilia I believe it is and no, it shouldn't be a crime. The heart...
  19. Soon Donaldson will join the ATL smash bros. He...

    Soon Donaldson will join the ATL smash bros. He just needs a couple more home runs.

    30 or more home runs are required to qualify as a "smash bros"...what say you JVHaste ?
  20. They are the smash bros of ATL... R. Acuna -...

    They are the smash bros of ATL...

    R. Acuna - .298 avg 35 HR 84 RBI .922 OPS 28 SB 103 R (5.1 bWAR/4.9 fWAR)
    F. Freeman - .311 avg 31 HR 98 RBI .981 OPS 5 SB 96 R (3.9 bWAR/4.0 fWAR)

    I must...
  21. Something tells me we are gonna lose this game :D...

    Something tells me we are gonna lose this game :D

    At least we held on to (barely) win last night's game
  22. Replies
    147
    Views
    2,667

    As long as I remain sober and keep taking the...

    As long as I remain sober and keep taking the meds I'm as straight as an arrow. Things may not be as fun and I get rather bored of myself but hey, at least it keeps me at a 4 on the 'ol cray-craydar!...
  23. Kinda like Mel Gibson in Conspiracy Theory where...

    Kinda like Mel Gibson in Conspiracy Theory where he can't help himself from buying a copy of Catcher in the Rye when he sees it at a store but he's never actually read it before.
  24. Welp....game over. We lost. New York biased...

    Welp....game over. We lost.

    New York biased call
  25. I swear....90% of our losses are directly related...

    I swear....90% of our losses are directly related to our retarded bullpen.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4